Vihreän liiketoiminnan mahdollisuudet -afterwork
16.5.2023 16:30
Voimala 1889
Miten kuluttajien arvomaailma ja kulutustottumukset ovat vientimarkkinoilla muuttuneet ja miten muutokset toimivat vihreän liiketoiminnan ja ekomarkkinoinnin ajureina?
Mitä vihreän liiketoiminnan mahdollisuuksia jakamistalous avaa ja miten yrityksen tulisi valmistautua jakamistalouteen?
Entä mitä ekomarkkinointi on käytännössä ja millä tavalla teot tuodaan näkyviksi yritysten viestinnässä?
Tervetuloa rentoon afterwork-hengessä järjestettävään koulutustilaisuuteen, jossa luodaan katsaus kuluttajien arvomaailman muutoksiin, jakamistalouden tuomiin mahdollisuuksiin liiketoiminnallesi sekä ekomarkkinoinnin merkitykseen yrityksesi viestinnässä.
Tule paikan päälle kuuntelemaan mielenkiintoisia ja ajankohtaisia puheenvuoroja kevyen syötävän ja rennon verkostoitumisen merkeissä.
Afterwork-tilaisuus järjestetään Oulussa Voimala 1889:ssa (Kasarmintie 1) ti 16.5. klo 16.30–19.30. Tilaisuus on kaikille osallistujille maksuton. Ilmoittaudu mukaan 12.5. mennessä!
Asiantuntijavieraina
Jukka-Pekka Inkinen, DI, kansainvälisten asioiden johtaja, strategiakonsultti, Fennopromo Oy Jukka-Pekka Inkinen on kansainvälistymisen strategi, joka tunnistaa kasvun suunnat ja kaupallistamisen mahdollisuudet. Hän seuraa työssään elintarvikemarkkinan kehitystä, analysoi trendejä ja kartoittaa markkinamahdollisuuksia suomalaisille vientiyrityksille. Fennopromossa Jukka-Pekka on toiminut kansainvälisen kaupan ja elintarvikeviennin asiantuntijana v. 2015 alkaen. |
|
|
Joel Virpi, toimitusjohtaja, OmaGo Oy Joel Virpi on toiminut yhtiön toimitusjohtajana ja hallituksen jäsenenä 2019-2023 ja toimii nykyisin Omagon myyntijohtajana. Omago Oy on suomalainen yhteiskäyttöautopalvelua taloyhtöille, yrityksille, kunnille ja kuluttajille tarjoava yhtiö. Omago on toiminut pioneerina kasvavassa yhteiskäyttöautomarkkinassa. Nykyisin yrityksellä on toimintaa yli 20 paikkakunnalla yli 300 auton voimin. |
Mari Kellokumpu, operatiivinen johtaja, digimarkkinoinnin asiantuntija, Kuulu Oy Mari Kellokumpu on digimarkkinoinnin ja markkinointiviestinnän ammattilainen, joka on työskennellyt niin mediassa, kulttuuri- ja matkailualalla kuin elämystuotantojen parissa julkisella sekä yksityiseltä sektorilta. Hän on valmistunut Taiteen maisteriksi Lapin yliopistosta pääaineena mediatiede. Lisäksi hän on opiskellut muun muassa Design Managementia ja palvelumuotoilua, markkinointia ja johtamista. |