Strateginen tuotteistus ja asiakaskeskeinen myynti -koulutusohjelma
1.11.2024 08:00
Oulussa
Strateginen tuotteistus ja asiakaskeskeinen mynti -koulutusohjelma sisältää 5 kokopäivän mittaista koulutuspäivää. Koulutuspäivien rinnalle annetaan kuhunkin teemaan liittyviä oheismateriaaleja, joiden tarkoitus on tutustuttaa ja syventää osaamistasi arjessasi.
Kouluttajina toimivat myynnin ja markkinoinnin alan asiantuntijat sekä fTwist-hankkeen asiantuntijat.
Aikataulut ja teemat
30.–31.1.2025 klo 8.30–16 Myytävän tuotteen tai palvelun suunnittelu ja tuotteistaminen (Hotelli Lasaretti)
Koulutuspäivissä syvennytään strategiseen ennakointiin ja tulevaisuustyöskentelyyn osana myyvän tuotteen tuotteistamisprosessia. Koulutuksessa pohditaan kilpailuedun merkitystä asiakastarpeiden tunnistamisen ja arvonluonnin kautta.
7.2.2025 klo 8.30–16 Myyntiprosessi ja sen kehittäminen (Oamk Linnamaan kampus)
Tässä päivässä keskitytään myyntiprosessien kehittämiseen, arvomyynnin ja tuotemyynnin eroihin, sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön. Samalla saat katsauksen arvonluontiin asiakkaalle ja ostopäätöksentekoprosesseihin.
13.3.2025 8.30–16 Myynti vuorovaikutuksena (Oamk Linnanmaan kampus)
Koulutuksessa tarkastellaan myyntiä vuorovaikutuksena, jossa luottamus ja tunneälykkyys ovat tärkeitä. Osallistujat oppivat arvolupauksen yhteistuottamista ja kirkastamaan asiakastarpeen.
28.3.2025 8.30–16 Onnistuneet ja tietoturvalliset digitaaliset ratkaisut myynnin tukena (Oamk Linnanmaan kampus)
Viimeisessä päivässä keskitytään digitaalisiin ratkaisuihin myynnin tukena, datajohtamiseen ja tekoälyn rooliin B2B-myynnissä. Koulutuksessa käsitellään myös tietoturvan merkitystä digitaalisissa ratkaisuissa, jotta osallistujat voivat kehittää onnistuneita ja turvallisia myyntistrategioita.
Koulutusohjelman aikana toteutetaan työn varjostusta
Työn varjostus on menetelmä, jossa henkilö pääsee syventymään tiettyyn ammattiin tai työtehtävään seuraamalla kokeneempaa kollegaa tai asiantuntijaa tämän työssä ja oppimaan uutta.
Ohjelma tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden tutustua eri myyntiorganisaatioihin ja niiden kulttuureihin. Pääset seuraamaan kokeneiden myyjien työtä käytännössä sekä osallistumaan sparraukseen ja reflektointiin.
Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan työn varjostukseen, ilmoita kiinnostuksesi hakulomakkeella.